Gadu Gadu

Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij

Producenci
Newsletter
Zapisz się i bądź na bieżąco z naszymi nowościami i promocjami.
Produkt dnia
Narożnik ALEX 2
Narożnik ALEX 2
1 659,00 zł
szt.
Meblościanka VIGO 1
Meblościanka VIGO 1
1 349,00 zł
Nowości
Ława LOTTA 60  cm
Ława LOTTA 60 cm
269,00 zł
szt.
Szafa LOTTA 2D2S
Szafa LOTTA 2D2S
709,00 zł
szt.
Stolik WIKING
Stolik WIKING
1 679,00 zł
Stolik NARWIK
Stolik NARWIK
1 178,00 zł
Stolik MALMO
Stolik MALMO
1 048,00 zł
Promocje
 Meblościanka DARIA
Meblościanka DARIA
889,00 zł 719,00 zł
szt.
Szafka RTV FOKSY
Szafka RTV FOKSY
249,00 zł 219,00 zł
Meblościanka RONDO
Meblościanka RONDO
1 699,00 zł 1 479,00 zł
szt.
Meblościanka EUROPA
Meblościanka EUROPA
1 399,00 zł 959,00 zł
kpl
Stół LYDIA
Stół LYDIA
619,00 zł 359,00 zł
szt.
Komoda MONACO biały mat / czarny połsyk
Komoda MONACO biały mat / czarny połsyk
359,00 zł 279,00 zł
szt.
Płatności

                 

                 

Częste pytania

Najczęstsze pytania:

    1. Jak mam kupić meble w sklepie bimsklep.pl?
    2. Ile trwa realizacja zamówienia?
    3. Czy muszę zakładać konto na stronie, żeby kupić meble?
    4. Chce zamówić dużo mebli. Czy dostanę rabat?
    5. Złożyłem zamówienie, ale chcę domówić jeszcze coś. Czy muszę osobno płacić za dostawę czy można połączyć te zamówienia?
    6. Czy meble dostanę zmontowane czy też muszę je zmontować?
    7. Czy możecie zmontować zamówione meble u mnie w domu?

Płatność:
    1. Jak mogę zapłacić za meble?
    2. Jak mogę kupić meble na raty?
    3. Czy mogę zapłacić zaliczkę zamiast całości?

Transport:
    1. Ile kosztuje transport mebli?
    2. Jak wysyłacie meble? Czy dostawa obejmuje wniesienie mebli do mieszkania?
    3. Skąd będę wiedzieć kiedy przyjedziecie z meblami?
    4. Czy decyduję o dniu i godzinie dostawy?
    5. Mogę odebrać meble sam?

Reklamacje i zwroty:
  1. Dostarczone meble są uszkodzone. Co teraz?
  2. Ile będę czekać na załatwienie reklamacje?
  3. Czy mogę zwrócić meble?
 
Jak mam kupić meble w sklepie TopMeble.eu?
 
Możesz złożyć zamówienie dodając produkty do wirtualnego koszyka i uzupełniając formularz zamówienia, albo możesz też do nas zadzwonić, wysłać maila lub poprosić o kontakt – wtedy pomożemy Ci złożyć zamówienie.
 
Ile trwa realizacja zamówienia?
 
Czas potrzebny do realizacji zależy od producenta mebli, które wybrałeś. Jeśli chcesz sprawdzić jak długo będziesz czekać na realizację zamówienia zwróć uwagę na Status produktu zamieszczonym przy każdym meblu – informujemy tam o czasie potrzebnym do realizacji zamówienia. Na całkowity czas realizacji zamówienia składa się kilka czynników: czas potrzebny na wyprodukowanie mebli przez producenta, czas dostawy na nasz magazyn centralny oraz czas dostawy do Ciebie. Dokładamy wszelkich starań, żeby jak najszybciej dostarczyć Ci zamówione meble.
  
Czy muszę zakładać konto na stronie żeby kupić meble?
 
Nie musisz zakładać konta ani logować się, aby kupować w naszym sklepie. Po prostu dodaj meble do koszyka i podejdź do wirtualnej kasy albo złóż zamówienie telefonicznie, mailowo lub przez gg. Aby nie pomylić danych dostawy preferujemy jednak formę pisemną.
 
Chce zamówić dużo mebli. Czy dostane jakiś rabat?
 
Zastanawiasz się czy czeka na Ciebie jakaś obniżka cenowa, a może jakaś promocja?
Zadzwoń do nas lub napisz, przygotujemy dla Ciebie ofertę.
 
 
Złożyłem zamówienie, ale chce domówić jeszcze coś. Czy musze osobno płacić za dostawę czy można połączyć te zamówienia?
 
Jeśli chcesz dokupić dodatkowy element to zgłoś to do nas – dołączymy go do Twojego zamówienia i nie trzeba będzie płacić za dodatkowy transport.
 
 
Czy meble dostane zmontowane czy w samemu muszę je zmontować?
 
W opisie każdego mebla znajdziesz informację czy meble zostaną dostarczone w całości czy w płaskich paczkach. Forma w jakiej meble są dostarczane zależy od producenta. Producenci w większości przypadków oferują meble do montażu . Meble tapicerowane dostarczane są zwykle w dwóch częściach.
 
Czy możecie zmontować zamówione meble?
 
Nie montujemy mebli.
 
Płatność:
 
Jak mogę zapłacić za meble?
 
Za zamówione meble możesz zapłacić:
  • przelewem - w banku, na poczcie, za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Po złożeniu zamówienia otrzymasz numer konta na które należy wpłacić pieniądze. Bardzo ważne jest, żebyś podał w tytule przelewu numer swojego zamówienia lub nazwę zamówionych przez Ciebie mebli. 
  • kartą kredytową - płatność DOTPAY.  Sprawdź czy Twoją kartą można dokonywać transakcji w internecie, nie wszystkimi kartami można dokonywać takich płatności. Informacje o Twojej wpłacie otrzymujemy od razu po jej dokonaniu.
  • raty - możesz wybrać dogodną dla Ciebie  liczbę rat z korzystnym oprocentowaniem.
 
Jak mogę kupić meble na raty?
 
Podczas składania zamówienia wybierz formę płatności – Raty. Zostaniesz przekierowany do wniosku kredytowego on-line – uzupełnij go. Konsultant z banku skontaktuje się z Tobą telefonicznie w celu weryfikacji wniosku kredytowego. Na decyzję kredytową oczekuj do 2 dni. Jeśli bank przyzna Ci kredyt na zakupy kurier odwiedzi Cię z umową - podpisz ją. Pocztą otrzymasz harmonogram spłaty rat.
 
Czy mogę zapłacić zaliczkę zamiast całości?
 
Nie musisz wpłacać całości, wystarczy, że wpłacisz zaliczkę w wysokości 10% zamówienia. Resztę kwoty dopłacisz przelewem przed transportem.
 
Transport:
 
Ile kosztuje transport mebli?
 
Koszt transportu zależy od ilości, wymiarów i wagi kupionych mebli. Koszt zależy od wartości zamówienia. Konsultant sklepu ustala na podstawie wagi i wielkości zamówionych brył, koszt transportu i  ewentualnie koryguje go jesli system wygenerował zawyżony koszt dostawy. Szczegóły poznasz TUTAJ.
 
Jak wysyłacie meble? Czy dostawa obejmuje wniesienie mebli do mieszkania?
 
Przesło 99% zamówień jest realizowanych transportem zewnetrznym. Korzystamy z usług firm spedycyjnych.
Usługa dostarczania mebli nie obejmuje wnoszenia. Poinformujemy Cię o terminie dostawy, tak abyś mógł się przygotować.
 
Skąd będę wiedzieć kiedy przyjedziecie z meblami?
 
Dostarczamy meble od poniedziałku do piątku. Poinformujemy Cię co najmniej dzień przed planowaną dostawą – zadzwonimy lub napiszemy do Ciebie. Nie wyślemy mebli dopóki nie dasz nam informacji, że jesteś gotów przyjąć dostawę w danym dniu.
 
Czy decyduję o dniu i godzinie dostawy?
 
Zawsze staramy się dostarczyć meble w dogodnym dla Ciebie termie, ale nie mamy większego wpływu na godzinę w jakiej otrzymujesz meble.
 
 
Mogę odebrać meble osobiście?
 
Jeśli chcesz zaoszczędzić możesz odebrać meble osobiście – wtedy nie płacisz za transport. Odbierz meble w naszym magazynie w: Bełżcu na ulicy Konopnicjiej 4; Tarnowie na ul. Tuchowskiej 80; lub w Biłgoraju na ul. Nadstawnej 12 A, po uprzednim poinformowaniu nas o chęci odbioru osobistego w dany dzień.  Meble możesz odbierać w godzinach 9-16 od poniedziałku do piątku.
 
 
Reklamacje i zwroty:
 
Dostarczone meble są uszkodzone. Co teraz?
 
Jeśli dostarczymy Ci meble a Ty, np. przy składaniu zauważysz, że są uszkodzone, powinieneś złożyć reklamację. Napisz do nas i podaj rodzaj uszkodzenia, jeśli możesz prześlij nam mailem zdjęcie uszkodzenia. Jeżeli kupiłeś meble do montażu i któryś z elementów będzie uszkodzony wymienimy ten element. Jeżeli kupiłeś meble fabrycznie zmontowane ich naprawy dokona specjalistyczny serwis wysłany przez producenta mebli.
Wszystkie meble objęte są 24 miesięczną gwarancją.
 
Ile będę czekać na załatwienie reklamacje?
 
W terminie 14 dni, od Twojego zgłoszenia dostaniesz informację czy reklamacja została uznana. Staramy się aby reklamacja była załatwiona jak najszybciej. Zwykle usuwanie usterki lub wysyłanie elementu wolnego od wad ma miejsce w terminie od 2 do 5 tygodni od zgłoszenia uszkodzenia.
 
Czy mogę zwrócić meble?
 
Jeśli towar nie był używany oraz znajduje w fabrycznym opakowaniu, nie jest zniszczony lub wykorzystany, można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku " O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny".
W celu zwrotu towaru należy zapoznać się z treścią zawartą w Regulaminie następnie przesłać go do nas wraz kopią faktury. Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie.
 
Prawo odstąpienia od umowy w handlu elektronicznym nie obowiązuje w przypadku:
- gdy zamówiony towar został przygotowany na podstawie specyfikacji klienta;
- gdy zamówiony towar został dostosowany do osobistych potrzeb klienta.
 
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl